عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
برنامه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته جاری، شامل سخنرانی‌ها، مداحی ها و مراسم، می‌باشد اعلام شد.
عقیق:سخنرانی حرم مطهر همه روزه قبل از نماز ظهر با حضور حجج اسلام رحیم محمدی ایلامی، علی اصغر همتیان، حسین سعیدیان و سید صادق محمدی برگزار می‌‌شود.
بر اساس این گزارش، در این هفته، ویژه برنامه زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در موضوعات مختلف اعتقادی، مهدویت، احکام و... با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم حجج اسلام  تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و نصاری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.
سخنرانی بعد از نماز عشا در هفته جاری با حضور حجج اسلام والمسلمین رفیعی و میرباقری و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام، اسلام میرزایی، مهدی سلحشور، علی اکبر بهنام مهر و حسن شالبافان خواهد بود.
دعای توسل همچون هفته های گذشته در شامگاه سه شنبه،  25 آذر توسط هیئت جانبازان قم برگزار و دعای کمیل در روز پنجشنبه 27 آذرماه جاری بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) قرائت می گردد.
بر اساس این گزارش، زیارت جامعه کبیره این هفته پنجشنبه، ساعت 21:30 توسط حجت الاسلام شهیدی و دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، 28آذر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکدار و مداحی حاج حسین حقی قرائت می  شود.
خاطرنشان می شود آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید محمد سعیدی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می گردد.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین