عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
مدیر کتابخانه امام صادق(ع) حوزه علمیه قزوین از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی و امکان جستجوی اینترنتی در منابع این کتابخانه خبر داد.
عقیق: حجت الاسلام حسن کرمی با اعلام این خبر، بیان داشت: پويايي هر کتابخانه مستلزم ارائه خدمات مناسب، مداوم و روزآمد بوده و هويت علمی هر کتابخانه نزد کاربران آن، با ارائه خدمات شناخته مي شود.
وی افزود: تمام فعاليت هاي کتابخانه ای از جمله گزينش، فراهم آوري، سازماندهي و دسترس پذيرکردن منابع در جهت ارائه خدمات و تسهیل دسترسی به منابع موجود استفاده کنندگان است و تا به امروز خدمات زیادی در جهت نیل به این هدف توسط مجموعه این کتابخانه انجام شده است.
حجت الاسلام کرمی ادامه داد: متناسب با این نگاه و در جهت ارائه خدمات به اعضاء، مدیریت کتابخانه اقدام به طراحی و راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه امام صادق(ع) نمود تا جستجو و دستیابی محققان و پژوهشگران به منابع کتابخانه آسان تر شود.
این مسئول فرهنگی بیان کرد: با راه اندازی سامانه جستجوی اینترنتی، شهروندان قزوینی، اعضاءکتابخانه و سایر محققان و پژوهشگران، نیازی به حضور در کتابخانه ندارند و می توانند در هر نقطه ای از شهر و کشور که به اینترنت دسترسی داشته باشند در هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشتند به جستجو در میان منابع کتابخانه بپردازند.
مدیر کتابخانه امام صادق(ع) قزوین با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: این کتابخانه در راستای انجام وظایف و ماموریت های خود در جهت ارائه خدمات علمی اقدام به راه اندازی این سامانه نموده است.
وی خاطرنشان کرد : علاوه بر امکان جستجو در منابع کتابخانه ، امکان تهیه و رزرو منابع، بررسی وضعیت امانت و خدماتی از این قبیل هم در این سامانه تعریف شده است .
حجت الاسلام کرمی بیان کرد: پایگاه اطلاع رسانی این کتابخانه به آدرس www.is-lib.ir  در فضای مجازی در دسترس بوده و پژوهشگران می توانند با مراجعه به این آدرس از خدمات آن استفاده کنند.
مدیر کتابخانه امام صادق(ع) قزوین در پایان یاد آور شد: این کتابخانه روزهای شنبه تا چهارشنبه از  7:30  الی 18  و روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 الی 13 پذیرای حضوری مراجعه کنندگان  بوده و شماره تلفن های  33226732028 و 33236732028 هم  در ساعات اداری جوابگوی پژوهشگران خواهد بود.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین