عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
خدرنژاد خبر داد:
با برنامه ریزی های انجام گرفته در سازمان حج و زیارت اولين گروه زائرين ایرانی جهت انجام مناسک عمره پنج شنبه این هفته 13 آذر ماه عازم سرزمين وحي خواهند شد که این اعزام از تهران و فرودگاه بین المللی امام(ره) انجام می گیرد.
عقیق: ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گویی گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته در سازمان حج و زیارت اولين گروه زائرين ایرانی جهت انجام مناسک عمره پنج شنبه این هفته 13 آذر ماه عازم سرزمين وحي خواهند شد که این اعزام از تهران و فرودگاه بین المللی امام(ره) انجام می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون متقاضیان اعزام عمره که اولویتهای تا 450 را دارا باشند امکان ثبت نام دارند که اعزام این افراد تا 20 اسفند ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا به این لحظه حدود170 هزار نفر ثبت نام خود را در کاروان های عمره قطعی کرده اند و به احتمال زیاد در روزهای آینده با بررسی ظرفیت های موجود در استان ها امکان اضافه کردن ظرفیت اولویت های بالاتر از 450نیز فراهم خواهد شد.

گفتنی است آقای خدر نژاد در پایان گفت: ظرفیت اسمی اعزام عمره 750 هزار می باشد که این رقم به صورت سهمیه ای نیست و چنانچه مقدمات فراهم گردد امکان اعزام افراد بیشتری نیز تا سقف یک میلیون نفر افزایش خواهد یافت و مشکل اصلی در افزایش سهمیه اعزام کمبود هتل در عربستان می باشد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین