عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
برگزار می شود؛
برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران با قرائت خطبه امام سجاد(ع) همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) آغاز می شود.
عقیق:برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 19 با قرائت قرآن کریم آغاز می شود. پس از آن و از ساعت 19:15خطبه امام سجاد(ع) توسط حجت الاسلام موسی کاظمی قرائت می شود و از ساعت 20 حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی می پردازند.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام گنجی آغاز می‌شود و در ساعت 21 دعای توسل توسط سید علی حسینی نژاد قرائت می شود.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) چهارشنبه پس از نماز جماعت عصر مجید دلشاد مرثیه خوانی می کند .مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام بنیادی است و دعای پرفیض کمیل نیز توسط حجت الاسلام جنانی قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت 6:15 دقیقه صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 6:30 حجت الاسلام مهدوی نیا سخنرانی می کند و در ساعت 7 صبح سیدجواد میرجعفری دعای ندبه را قرائت می کند.

شایان ذکر است، مراسم قرائت دعای سمات، جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏ شود. از ساعت 16:30 حجت الاسلام حداد سخنرانی می کند و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‏ شود.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین