عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
از اول آذر از رادیو قرآن پخش می‌شود
طی تفاهم‌نامه بین سازمان دارالقرآن و رادیو قرآن برنامه «تسنیم» ویژه آموزش حفظ سور منتخب با کارشناسی «بحرالعلوم» استاد حفظ قرآن و آموزش صحیح‌خوانی قرآن با کارشناسی «اخوان‌اقدم» از اول آذرماه بر روی آنتن رادیو قرآن قرار می‌گیرد.
عقیق:اوایل آبان‌ماه تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان دارالقرآن و رادیو قرآن منعقد و طی آن مقرر شد دوره‌های آموزش صحیح‌خوانی و حفظ سوره‌های منتخب قرآن کریم با حضور کارشناسان سازمان دارالقرآن در برنامه‌ای به عنوان «تسنیم» از شبکه رادیویی قرآن پخش شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه «محمدمهدی بحرالعلوم» در بخش حفظ سور منتخب قرآن شامل سوره‌های مبارکه «یس»، «ملک»، «واقعه»، «نوح» و «نبأ» و همچنین «حسین اخوان‌اقدم» در بخش صحیح‌خوانی قرآن کریم به تدریس خواهند پرداخت.

برنامه «تسنیم» در بخش آموزش صحیح‌خوانی قرآن در روزهای شنبه تا سه‌شنبه ساعت 18:30 تا 18:45 به صورت تولیدی و در روزهای چهارشنبه ساعت 9:15 تا 10 صبح به صورت زنده بر روی آنتن رادیو قرآن قرار می‌گیرد.

همچنین این برنامه در بخش حفظ سور منتخب در روزها‌ی شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:45 تا 19 به صورت تولیدی و در روزهای پنج‌شنبه ساعت 9:15 تا 10 صبح به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

مسئولان سازمان دارالقرآن برای اطلاع‌رسانی بیشتر به اتحادیه‌های استانی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزاری این برنامه را اطلاع‌رسانی کرده‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند از این برنامه آموزشی استفاده کرده و در پایان در آزمونی که برگزار می‌شود، شرکت کنند.

آزمون برنامه «تسنیم» اوایل اسفندماه برگزار می‌شود

«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به پخش برنامه «تسنیم» از رادیو قرآن، گفت: این برنامه از اول آذرماه بر روی آنتن رادیو قرآن قرار می‌گیرد و پس از پایان آن اوایل اسفندماه توسط مؤسسات استانی آزمونی نیز از علاقه‌مندان اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مؤسسات نیز می‌توانند برای آمادگی افراد، کلاس‌های رفع اشکال برگزار کنند، افزود: پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج به کسانی که حد نصاب نمره را کسب کنند گواهینامه مربوطه اعطا می‌شود.

برنامه «تسنیم» با هدف توجه به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه آموزش عمومی قرآن کریم با همکاری سازمان دارالقرآن از رادیو قرآن پخش می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین