عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
رئیس مرکز تخصصی مهدویت گفت: در رسانه‌های داخلی مورد قابل ذکری را سراغ ندارم که در خصوص مباحث مهدویت و آخرالزمان تولیداتی داشته باشند،‌ در خبرگزاری‌ها هم بیشتر به مباحث خبری مهدویت توجه می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه در عرصه رسانه‌های تصویری داخل کشور تولیدات مهدوی آخرالزمان در حد صفر است، بیان داشت: رسانه به معنای عام یک عرض و طول عریضی دارد که شامل خبرگزاری‌ها، صداوسیما، فیلم‌سازان، رسانه‌های تصویری و مکتوب و غیره است، آنچه مسلم است فعالیت رسانه‌های تصویری در حوزه مهدویت کم است.
وی با بیان اینکه در غرب هزاران فیلم کوتاه،‌ بلند و انیمیشن درباره آخرالزمان ساخته شده است، افزود: در رسانه‌های داخلی مورد قابل ذکری را سراغ ندارم که در خصوص مباحث مهدویت و آخرالزمان تولیداتی داشته باشند،‌ در خبرگزاری‌ها هم بیشتر به مباحث خبری مهدویت توجه می‌شود.
حجت‌الاسلام کلباسی با اشاره به اینکه پنج خبرگزاری فارس، تسنیم، رسا، حوزه نیوز و شبستان بیشتر به مسائل مهدویت در عرصه رسانه توجه دارند، اظهار داشت: البته در زمینه تولید فیلم سینمایی در محور انتظار با همکاری مرکز تخصصی مهدویت اقدامات ابتدایی را انجام داده‌ایم، همچنین قرار است ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با تشکیلات جدید کار خود را ادامه دهد که به زودی نشست خبری آن برگزار می‌شود.
وی در پایان درباره انتخاب قائم‌مقام جدید ستاد اقامه نماز گفت: مدت‌های زیادی بود که به حاج آقا قرائتی گفته بودم به علت مشغله‌های فراوان در قم نمی‌توانم مسئولیت قائم مقامی ستاد اقامه نماز را بر عهده داشته باشم و به تهران بیایم، در نهایت روز شنبه (17 آبان ماه) آقای مظفر به این سمت منصوب شدند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین