عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مجموعه بیست و یک جلدی آموزش مداحی با حضور حاج منصور ارضی و مادحین سراسر کشور رونمایی می‌شود.
عقیق: مجموعه بیست و یک جلدی آشنایی با اصول مداحی که توسط موسسه قدیم الاحسان منتشر شده است طی مراسمی در ۱۹ آبان‌ماه رونمایی می‌شود.

موسسه قدیم‌الاحسان که پایگاه رسمی اعلام برنامه‌های حاج منصور ارضی نیز به شمار می‌رود در پی منویات مقام معظم رهبری با هدف اعتلای فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی اقدام به انتشار یک مجموعه بیست و یک جلدی از کتاب‌های تخصصی مداحی کرده است که  که ویرایش آن را در برخی آثار گروه نویسندگان همین موسسه و بعضی دیگر را نویسندگان از جمله روح الله عباسی، جواد دانش، محمدباقر نادم، جمال جهان‌مهر، حسین علیزاده، جوادمحمد زمانی ... عهده‌دار بوده‌اند.

برخی از عناوین این مجموعه عبارتند از  «ولایت فقیه»، «آشنایی با ادیان و مذاهب»، «احکام مداحی»، «آشنایی با منابع دینی»، «اصول عقاید»، «تاریخ عاشورا»، «دعا و نیایش»، «تاریخ عزاداری»، «ادبیات عرب»، «فرهنگ‌سازی دینی»، «تاریخ تشیع»، «مقتل شناسی».

مراسم رونمایی از این مجموعه صبح روز دوشنبه، نوزدهم آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح با حضور حاج منصور ارضی و جمعی از مادحین کشور، شخصیت‌های فرهنگی و اصحاب رسانه و قلم و صاحب نظران این حوزه در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین