عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تشریح کرد:
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: خیلی ها در روز عاشورا از عدم همراهی با امام حسین (ع) پشیمان شدند اما چون حر (ع) به موقع توبه کرد این همه عظمت یافت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، استاد اخلاق و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران حضرت ابا عبدالله (ع) گفت: معمولا انسان ها اصلاح خود را فراموش کرده و به دنبال اصلاح دیگران هستند، این در حالی است که هر یک از ما باید در حد توانمان برای اصلاح خودمان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همه آدم ها روزی از اعمال خود پشیمان می شوند ولی آنچه مهم است زمان این پشیمانی است. حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به اینکه افراد بسیار زیادی در روز عاشورا از عدم همراهی امام حسین (ع) پشیمان شدند، اظهار داشت: حر (ع) به دلیل وقت شناسی و موقع شناسی بود که ضمن پذیرش توبه اش این همه مقام و عظمت یافته است.

وی افزود: خدا نکند کسی آنچنان دچار غفلت شده که از پشیمانی و توبه فاصله بگیرد. نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین رکن در زمینه اصلاح، صبر و حوصله است، تصریح کرد: اگر آدمی تحت فشارهای روحی قرار گرفت و صبر پیشه کرد ارزشش بیشتر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های همه شهدا صبر است و در قیامت تمام شهدا غبطه شهدای کربلا را خورده و همه شهدای کربلا غبطه حضرت عباس (ع) را می خورند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین