عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
سید علی فضل الله:
عاشورا باید مناسبتی برای تغییر و اصلاح واقعیت ما و افزایش وحدت بین ما در مبارزه با ظالمین و مستکبرین و تمامی کسانی که سعی در بدنام کردن چهره اسلام دارند، باشد.
عقیق:"سید علی فضل الله" طی سخنانی به مناسبت احیای ایام محرم در مسجد "الامامین الحسنیین" در "حاره حریک" در جنوب بیروت اعلام کرد: هدف امام حسین(ع) تنها مقابله با یزید در کربلا نبود، بلکه هدفش مقابله با هر فاسد و منحرف و ظالمی در طول تاریخ و در حال و آینده بود.

وی افزود: باید تغییر و اصلاح را از خودمان شروع کنیم. برای شروع تغییر باید افکار خود، سخنان خود و رفتار خود در برخورد با دیگران را تغییر دهیم. هریک از ما باید نقش خود را در مقابله با فتنه هایی که به دست دیگران صورت می گیرد ایفا کنیم و آتش آن را شعله ورتر نکنیم و هرکس سخنی در راستای حب و وحدت دارد آن را ایراد کند و بغض و کینه و دشمنی را از قلب و سخنان و اعمال خود دور کنیم.

فضل الله تصریح کرد: هر یک از ما به منزله آتش نشانی هستیم که می توانیم شعله های فتنه های موجود را خاموش کنیم و گرنه همه ما شکست خواهیم خورد.

وی خاطرنشان ساخت: عاشورا باید مناسبتی برای تغییر و اصلاح واقعیت ما و افزایش وحدت بین ما در مبارزه با ظالمین و مستکبرین و تمامی کسانی که سعی در بدنام کردن چهره اسلام دارند، باشد. ما باید از موسم عاشورا استفاه کرده و از این ایام برای وحدت به دور پرچم امام حسین(ع) بهره ببریم.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین