عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
شب دوم با مداحی حاج حسین سازور در موج الحسین
رساله بخوانید، قرآن بخوانید،تفسیر بخوانید، کتاب های اخلاقی بخوانید، معلوماتتان را بالا ببرید. باید سواد خود را بالا ببرید.
گزارش تصویری

عقیق: مراسم پرشور شب دوم محرم با حضور جمع زیادی از عاشقان آل الله در حسینیه موج الحسین با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و مداحی حاج حسین سازور برگزار شد.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام صدیقی:


_ آقا سید الشهدا (ع) فرمودند: علما مثل دژ می مانند؛ آدم زمان حمله دشمن دژ درست می کند، که این دژ در برابر حمله ها آدم را حفظ می کند.

_ باید به کشتی امام حسین(ع) پناه ببرید، اما این پناه بردن به کشتی آدرس می خواهد. آدرس پیش کسانی است که در مکتب امام صادق(ع) درس خواندند، با آیات قرآن و روایات اهل البیت(ع) آشنا شدند.

_ امام سجاد(ع) آسیب هایی که باعث بیچاره شدن آدم می شود را در دعای ابوحمزه ثمالی آورده است: یکی نشست و برخواست با افراد بی خود، آدم های بیکار، آدم های شر؛ یکی هم دور شدن از علماست.

_ رساله بخوانید، قرآن بخوانید،تفسیر بخوانید، کتاب های اخلاقی بخوانید، معلوماتتان را بالا ببرید. باید سواد خود را بالا ببرید.

_ معرفت نور است، ،آدم باید علم داشته باشد تا خدا به او معرفت بدهد؛ یا باید عالم باشد و یا باید همراه علم باشد. بنابر این معرفت لازم است و معرفت بدون علم و بینش برای انسان حاصل نخواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین