عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضرت علی بن ابیطالب(ع) حقیقت قرآن است و دینداری مسلمانان بدون ولایت امیرالمومنین(ع) کامل نیست.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر با اشاره به جایگاه اميرالمومنين(ع)، اظهار داشت: اگرغدیر و ولایت امام علی(ع) نبود، رسالت نیز از بین رفته بود.

وی افزود: عده‌ای قصد داشتند که بین مودت مسلمانان با اهل بیت (ع) و قرآن جدایی ایجاد کنند، این در حالی است که غدیر این امر را ثابت می کند که حقیقت قرآن و اهل بیت (ع) از یکدیگر جدا‌شدنی نیستند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: حضرت علی(ع) حقیقت قرآن است و غدیر به این معناست که دینداری مسلمانان بدون ولایت حضرت علی (ع) کامل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر با بیان این که اسلام چهار رکن دارد، ابراز داشت: عترت، غدیر، عاشورا و قیام حضرت مهدی(عج) این چهار رکن را تشکیل می دهند.

وی با بیان این که غدیر، اساس اسلام و ولایت و تبلور اسلام ناب محمدی(ص) است، تاکید کرد: غدیر در حقیقت سبک زندگی ولایی و راه صحیح زندگی دینی را برای مسلمانان ترسیم می کند و در این روز فرخنده تشکیل یک تمدن اسلامی با حاکمیت صالحان در این روز رقم خورد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که غدیر دارای نکات و آموزه‌ های سبک زندگی اسلامی است، ابراز داشت: سرچشمه تمام حرکات ضداستکباری جمهوری اسلامی ایران، با الگو گرفتن از غدیر و به عبارتی تبعیت از ولایت و رهبری رخ داده است.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین