عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
مدیر حوزه علمیه فارس، هدف اصلی شبکه های ماهواره ای را تخریب نهاد خانواده و عادی سازی روابط نامشروع و ناسالم دانسته و تصریح کرد: درغرب چیزی به نام خانواده وجود ندارد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق در گفت و گویی با اشاره به آسیب های ماهواره، اظهار کرد : شبکه های ماهواره ای به دلیل برنامه های که درونشان نهفته است و عدم سازگاری با فرهنگ بومی ایران اسلامی، باعث ایجاد تعارض در رفتار فرزندان و خانواده ها می شوند.

وی با بیان این که هدف شبکه های ماهواره ای اساسا تخریب نهاد خانواده و عادی سازی روابط نامشروع  و ناسالم است، ادامه داد: درغرب چیزی به نام خانواده وجود ندارد و اگر بنیان خانواده ویران شود و رابطه عاطفی بین اعضای آن وجود نداشته باشد، آسیب های فراوانی گریبانگیر جامعه خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه فارس با تاکید بر این که باید با ماهواره مقابله منطقی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید با استدلال و منطق آثار مخرب شبکه های ماهواره ای را برای خانواده ها و جوانان تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق تصریح کرد: خانواده ها بدانند که ورود ماهواره به خانه ها، زمینه ساز انحراف اخلاقی فرزندان خواهد بود.

وی با تاکید بر این که مسئولین باید با فرهنگ سازی، زمینه گرایش نسل جوان را به ماهواره کاهش دهند، یادآور شد: ما باید جوانان را به برنامه های تفریحی مناسب راهنمایی و علاقه مند کنیم تا به سوی برنامه های ماهواره ای گرایش پیدا نکنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین