عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
امام محمدباقر(ع) تجسم ارزش‌هاي والاي انساني و كمالات اخلاقي است و همه لحظات زندگي درخشان آن حضرت، درس‌هاي انسان سازی برای جامعه اسلامی است.

عقیق:حجت‌الاسلام یونس گلی ، با تسلیت سالروز شهادت پیشوای پنجم، گفت: امام محمدباقر(ع) شكافنده و تبيين كننده علوم اسلامي است.

وی با بیان این که امام محمدباقر(ع) از زمينه‌سازي‌هاي امام سجاد(ع) در راستاي معرفي مكتب تشيع و مبارزه با طاغوت‌، بهره‌برداري بسياری كردند، ادامه داد:حضرت با تربيت شاگردان برجسته و تبيين فقه ناب اسلام و اهل‌بيت(ع)، بزرگ‌ترين گام را براي معرفی تشيع و مكتب اهل بيت(ع) برداشته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام با اشاره به این که آشنايي با سيره علمي، تربيتي، سياسي و اخلاقي اهل بیت(ع) راهنماي خوبي براي ما در مسير پر پيچ و خم زندگي است، بیان کرد: امام محمدباقر(ع) تجسم ارزش‌هاي والاي انساني و كمالات اخلاقي است و همه لحظات زندگي درخشان آن حضرت، درس‌هاي انسان سازی برای جامعه اسلامی می باشد.

حجت الاسلام گلی همچنین از برگزاری مراسم سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) در روز پنجشنبه 10 مهرماه خبر داد و گفت: این مراسم، ساعت 16 عصر در حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ایلام، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین محمودی از اساتید حوزه و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین