عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
معاون تشکیلات و سازمان‏های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری همایش ملی هیأت‌های مذهبی کشور با حضور 600 هیأت مؤثر در 30 استان در قم خبر داد.
عقیق:حجت‏ الاسلام مرتضی باغبان‏ها معاون تشکیلات و سازمان‏های جامعه ایمانی مشعر در از برگزاری همایش ملی هیأت‌های مذهبی کشور با حضور 600 هیأت مؤثر در 30 استان، سوم و چهارم مهر در قم خبر داد.
 
وی افزود: همایش ملی هیأت‏های مذهبی کشور با حضور 600 هیأت مؤثر در 30 استان پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با سخنرانی حجج اسلام محرابی، پناهیان، نبویان و رحیم‏پور ازغدی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
 
معاون تشکیلات و سازمان‏های جامعه ایمانی مشعر در ادامه به تشریح برنامه‏ ها و فعالیت‏های این مجمع پرداخت و گفت: مجموعه مردمی جامعه ایمانی مشعر که از سه سال پیش از اجتماع هیأت‏های مذهبی کشور به وجود آمد فعالیت خود را آغاز کرد.
 
وی اظهار داشت: هدف این مجمع و تشکیلات، هماهنگ سازی و برنامه‌ریزی هیأت‏های سراسر کشور برای همگام سازی مجموعه هیأت‏ها در تراز انقلاب اسلامی است که با سیاست‏گذاری‏ها و برنامه‏ریزی‏های دقیق و کارشناسی شده برای مداحان، منبریان و شاعران به فعالیت می‏پردازد.
 
باغبان‌ها با اشاره به فعالیت‏های این مجمع ابراز کرد: این مجمع در طول سه سال گذشته با پنج هزار هیأت در سراسر کشور به طور مستقیم و حدود 90 هزار هیأت به طور غیر مستقیم ارتباط داشته و حدود 10 بسته معرفتی را در بین آنها توزیع کرده است.
 
وی در پایان اظهار داشت:محرم امسال نیز ارتباط با هیأت‏های فارسی زبان در کشور‏های اروپایی با هدف گسترش و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در دستور کار قرار تشکیلات و سازمان‌های جامعه ایمانی مشعر قرار دارد.
 

منبع:رسا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین