عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
جلسات اخلاقی آیت‌الله مهدی احدی از این هفته در قم و تهران آغاز می‌شود.

عقیق:جلسات اخلاقی آیت‌الله مهدی احدی در قم از چهارشنبه 26 شهریور آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌‌توانند چهارشنبه‌شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء به نشانی قم، خیابان ارم، کوچه 16، پلاک 28 مراجعه کنند.

همچنین جلسات این استاد اخلاق در تهران نیز از جمعه 28 شهریور آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جمعه‌شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام هادی علی‌النقی(ع) به نشانی بزرگراه فتح، روبروی پایگاه یکم شکاری شهید لشکری، خیابان عبدالهی، خیابان گوزل‌خو، حضور یابند.



بر اساس این گزارش، آیت‌الله مهدی احدی در سال 1341 در بابل متولد شد. وی سیزده ساله بود که راه حوزه علمیه در پیش گرفت و سال 1354 وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتیدی همچون آیات عظام بهجت، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی، انصاری شیرازی و علامه جعفری و حسن‌زاده آملی بهره برد.

با پیگیری‌های وی مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) در سال 1377 تأسیس شده است. آیت‌الله احدی هم‌اکنون در حوزه علمیه قم به تدریس خارج فقه و اصول می‌پردازد.

این عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه تاکنون کتاب‌های تفسیر فروغ، سیره ماه رمضان، حماسه عاشورا، هزار روضه از عاشورا، عنوان الکلام، خزینة الجواهر، رمز اشک، عرفان اهل بیت(ع) و ... را به رشته تحریر درآورده است.

 

منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
سلام امیدوارم خداوند به شما عمر با عزت ببخشاید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین