عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی الکربلائی تولیت حرم مطهر حسینی و هیات همراه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)را زیارت کردند.

عقیق:روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، اعلام کرد  حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی الکربلائی تولیت حرم مطهر حسینی و هیات همراه ضمن تشرف به این مکان نورانی از آستان مقدس دیدن کرد. 

براساس این گزارش، زیارت مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، امامزاده گان حمزه و طاهرعلیهم السلام و ادای احترام به مقام والای امامزادگان عظیم الشان علیهم السلام، اقامه نماز از برنامه های بازدید تولیت محترم حرم مطهر حسینی(ع) و هیات همراه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بود.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقدیری، معاون امور روحانیون و حوزه علمیه آستان مقدس، ضمن عرض خیرمقدم از سوی تولیت محترم و خادمین و کارکنان این آستان، توضیحاتی در خصوص معرفی آستان مقدس و موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و فعالیتها و محصولات آن ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین 'عبدالمهدی الکربلائی' نیز ضمن ابراز مراتب خرسندی خود از تشرف به این آستان مقدس، ارتقا سطح ارتباطات فیمابین را مفید و درحق خادمین و کارکنان و زائرین آستان مقدس دعای خیر کرد.



منبع: ایرنا

 211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین