عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
عقیق: 50اثر راه یافته به مرحله نهایی مستند مسابقه رادیویی پیرغلامان حسینی به مرحله داوری رسیدند که پس از بررسی هیات داوران دوازدهمین دوره این اجلاس، 10 اثر برتر معرفی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی ابراهیم طاهری دبیر این دوره از اجلاس با اعلام این مطلب افزود: این آثارهمگی با موضوع محرم و با ساختار مستند رادیویی تهیه و از شبکه های رادیویی ایران، فرهنگ، معارف، جوان، ایران صدا، رادیو نوا، مرکز هنرهای نمایشی رادیو و شبکه های استانی به ستاد مرکزی اجلاس ارسال شده است.

وی گفت: هر یک از این مستندها حول محور زندگی یکی از پیرغلامان اهل بیت علیهم السلام از استانهای مختلف کشورمان می چرخد که با هنرمندی برنامه سازان رادیو به تصویر درآمده است.

طاهری برگزاری مسابقه مستند رادیویی در اجلاسی این چنینی که جنبه بین المللی نیز دارد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: برای برنامه سازان رادیویی فرصت مناسبی است تا تواناییهای خود را در عرصه برنامه سازی رادیویی به منصه ظهور بگذارند و   در چند دوره گذشته اجلاس تا به امروز مستندات ارزشمندی از زندگی پیرغلامان حسینی در همین قالب ساخته شده و خوشبختانه منابع آرشیوی خوبی  از پیرغلامان در اختیار رادیو قرار گرفته است.

گفتنی ست دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی از 23 تا 25 مهر ماه سال جاری در استان خوزستان؛ شهر اهواز برگزار خواهد شد و ضمن تجلیل از پیرغلامان برگزیده هر استان، 10 مستند برگزیده رادیویی جوایز ارزنده خود را در یافت خواهند کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین