عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
حاج عبدالرضا هلالی به دیدار عقیق آمد
این طور نباشد که خدای ناکرده علیه عده ای(از هیئتی ها) فتنه ای بسازیم. ما عامل این باشیم که یک شایعه و سخن و حرفی پخش شود. آقای فلانی را بکوبیم و غیبتی و یا تهمتی زده شود.
تصاویر حضور حاج عبدالرضا هلالی در غرفه عقیق


عقیق: حاج عبدالرضا هلالی ذاکر اهل بیت در ششمین روز نمایشگاه رسانه های دیجیتال در غرفه عقیق حضور یافت و با مدیر مسوول عقیق به گفتگو نشست.

حاج عبدالرضا هلالی در این دیدار با اشاره به اهمیت کار رسانه ای گفت: این کاری که شما می کنید را من ده سال گذشته به یکی از دوستان گفتم که اینچنین  کاری را انجام بدهیم که به خاطر عدم بودجه ممکن نبود. شما اولین سایتی بودید که این کار را انجام دادید و ان شاء الله موفق هم باشید.

این مداح اهل بیت در ادامه افزود: این که آدم به میان گود بیاید و مرد عمل باشد مهم است و الا همه برای حرف زدن آماده هستند و نظرات خیلی قشنگی هم می دهند. بطن کار و دل کار چیزی نیست که هر کسی بتواند انجام بدهد. شما بحمدالله خیلی خوب عمل می کنید و مطمئناً در آینده خیلی بهتر هم می شوید. ان شاء الله موفق می شوید. دلسرد نشوید.

هلالی در ادامه حرفهایش به نکات مهمی اشاره کرد که می خوانید؛

_اول این که این طور نباشد که خدای ناکرده ما بر علیه عده ای فتنه ای بسازیم. ما عامل این باشیم که یک شایعه و سخن و حرفی پخش شود. آقای فلانی را بکوبیم و غیبتی و یا تهمتی خدای ناکرده بشود. باید طوری باشد که خط قرمز را رعایت کنیم.

_دوم اهمیت آموزش های مذهبی برای نوجوان هایمان است که الان بچه های کوچک همه چیز را بلد هستند و این یک فضایی است که ما می توانیم از آن استفاده کنیم. یعنی وقتی طرف می آید و کامپیوترش را روشن می کند، انگیزه اش این باشد که ببیند که مثلاً عقیق چه مطلبی دارد. باید کاری کنیم برای نوجوانان هم جذاب باشد. حتی برای سن کمتر از نوجوان هم باید جذابیت داشته باشد. واقعاً می گویم چون الان طوری شده که کودکان هم سر از موبایل و اینترنت در می آورند.

_ما باید از رسانه ها برای بیداری استفاده کنیم. یعنی صدای مقاومت باشد. نه اینکه فقط صرف جلسات مذهبی باشد. بیشترین کار فرهنگی بر دوش جوان هایمان است.  این که تیم شما بیشتر قشر جوان هستند این یک نکته مثبت است. از این فضای جوان خیلی بهره ها می توانیم ببریم. برای آینده می توانیم نیرو درست کنیم که این خیلی مهم است.

_به مناسب هایی که مورد غفلت است مانند ازدواج حضرت خدیجه و حضرت محمد(ص) بپردازیم. یک تقویم هایی است به اسم تقویم شیعه که عقیق باید بیشتر به آن بپردازد. شاید خیلی ها تقویم را مورد بررسی قرار ندهند. هم تقویم سالانه مذهبی و هم انقلابی باید باشد . یعنی در موردش مطلب داشته باشید. که مثلاً در فلان کودتا چه اتفاقی افتاده است. اگر بشود که روی این ها مانور بدهید خیلی خوب است. منظور این است که مناسبت هایی که مورد غفلت قرار می گیرد. مانند ابوذر و سلمان و مقداد و اصحاب امیرالمؤمنین و صحابه پیامبر که مورد بررسی قرار بگیرند و زوایای آنها بررسی شود. این که چه شده که سلمان، سلمان شده است. این ها مسئله است که باید برای مردم شرح بدهید.

_در کنار این ها از وصایا و زندگی شهدا هم غافل نشویم. مسئله ای که رهبر معظم خیلی به آن تأکید دارند. مخصوصا سایت عقیق خیلی بیشتر باید به آن بپردازد. مطلب آخر هم در مورد اخلاق است. به اخلاق باید بیشتر پرداخت. فضای مهربانی و ارزشی و محیط اخلاقی باید بیشتر باشد. اما متأسفانه الان یک مقدار به سمت بی اخلاقی می رویم. هوچی گری رسانه ای زیاد شده. ما نمی خواهیم فرهنگ مسموم و افراطی را رواج بدهیم. چون این فرهنگ به درد ما نمی خورد. آنها خط مقابل وهابیت هستند. امیرالمؤمنین دنبال دعوا نبوده است. امیرالمؤمنین دنبال گسترش اسلام بوده است.

_ان شاء الله برقرار و موفق باشید. من به شخصه واقعا ذوق می کنم. می دانم به افرادی مانند شما بی مهری زیاد می شود. اما هر چه قدر بی مهری ها بیشتر شد بدانید که کارتان درست است. از علما و بزرگان دین استفاده کنید. از کسانی که خط های درستی به شما می دهند. من در جایگاهی نیستم که شما را نصیحت کنم. الان در جایگاه رضا هلالی حرف میزنم. دوست دارم این چیزی که شما چند سال است که پیش می برید دهه آن را ببینید. نیرو پیدا کنید. شهرستان ها را در یابید. فقط جلسات بزرگ را پوشش ندهید . انگیزه ای برای نوجوان ها و جوان تر ها باشید و آن ها را با فضائل اهل بیت آشنا کنید. این وظیفه شما است. همدلی ها و رفاقت ها بیشتر شود. این اتحاد و متحد شدن از بین نرود. بین بچه حزب اللهی ها و کسانی که در خط انقلاب هستند یعنی برایشان این انقلاب و آرمانهایشان مهم است و در آن مسیر حرکت می کنند، خدای ناکرده تفرقه نیفتد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
غلام زینبم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
8
فــــــــــدایــــــــــــــــــی داری آقا رضا . . .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
2
6
احسنت بر حاج رضا هلالی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
5
صحبت هاى خوبى كرده حاج رضا دمت گرم
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
6
تاج سری عبدالرضضضضضضضضضضضضضضضا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین