عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان‌قدس رضوی از برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع)، با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) از 27 تا 31 مرداد امسال در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی تدارک شده است.

وی گفت: حجت‌الاسلام محمد جمالی با موضوع سیره و زندگانی امام صادق(ع) و نقش امامت امام صادق(ع) در تکمیل مکتب علمی اسلام، شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوی سخنرانی می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: حضرت‌ آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید نیز در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی، زائران و مجاوران را از بیانات ارزشمند خود بهره‌مند می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان‌قدس رضوی تصریح کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای خواهران در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: امام صادق (ع)، الگوی زندگی امروز و مناقب و فضائل ایشان از مباحثی است که در مراسم شهادت بنیانگذار مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی ویژه خواهران تبیین می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان‌قدس رضوی همچنین از اجتماع عظیم صادقیون همزمان با شهادت امام صادق(ع) در روز جمعه خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های این روز گفت: این برنامه راس ساعت 10 صبح از عرصه میدان شهدا مشهد آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در این مراسم به مت بست شیخ طوسی و رواق امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند و در نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مراسم در پایان در نماز جمعه مشهد به امامت آیت‌الله علم الهدی حاضر می‌شوند، گفت: احمد واعظی نیز در پایان این مراسم در حرم مطهر رضوی در جمع حاضران مداحی می‌کند.


منبع:حوزه

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین