عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به وجود آمدن و رشد گروه های تندرو در میان شیعیان را ضربه بزرگی به پیکره اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حکمت و عقلانیت تنها راه معرفی مذهب شیعه به جهانیان است.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، به وجود آمدن و رشد گروه های تکفیری در میان شیعیان را ضربه بزرگی به پیکره اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این گروه ها که با حمایت و دستور استکبار جهانی شروع به فعالیت کرده اند، هدفی جز خدشه دار کردن چهره شیعه در جهان ندارند.
وی مکتب شیعه را مکتبی مبتنی بر قرآن و عترت دانست و گفت: وقتی خود اهل بیت(ع) به کسانی که حق مسلم آنها را غصب کرده اند، کمک می کنند و پشت سرشان نماز می خوانند، آیا دغدغه ما نسبت به اسلام بیش از ائمه معصومان(ع) است.
حجت الاسلام ارزانی اقدام وزارت اطلاعات در خصوص مقابله با شبکه های ماهواره ای تندروی شیعی را اقدامی شایسته و ارزشی دانست و گفت: با توجه به پیشینه اقدامات صورت گرفته و جلسات و هشدارهایی که به فعالان این شبکه های ماهواره ای در ایران داده شده بود، برخورد با کسانی که اقدامات و سخنانشان منجر به قتل و کشتار شیعیان در نقاط مختلف جهان می شود، امری ارزشمند و ضروری است.
حجت الاسلام ارزانی تصریح کرد: اگر با تدبیر، بصیرت و آگاهی با این گروه های انحرافی برخورد نشود، به زودی شیعیان را در جهان به انزوا خواهند کشاند و نگاه نخبگان بین المللی را از ایران و شیعیان سلب خواهند کرد.
وی بهترین راه برای ترویج و معرفی مذهب شیعه به جهان را اقتدا به اهل بیت(ع) دانست و گفت: اهل بیت(ع) در زمان خفقان بنی امیه و بنی العباس با معرفی حقیقت اسلام و عمل به دستورات آن، مردم را عاشقانه به سمت اسلام و مذهب شیعه دعوت می کردند.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به آیه شریفه «ادعُ إِلىٰ سَبیلِ رَبِّکَ بِالحِکمَةِ وَالمَوعِظَةِ الحَسَنَةِ» اشاره و خاطر نشان کرد: تنها روشی که می توان شیعه را به جهانیان معرفی کرد، به فرموده قرآن کریم، با قول لین و با حکمت و درایت است، چرا که لعن و توهین علنی چیزی جز تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به دنبال نخواهد داشت.


منبع خبرگزاری رسا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین