عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
برنامه‌های فرهنگی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته پایانی مردادماه از 25 الی 31مردادماه اعلام شد.

عقیق:بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام والمسلمین تراشیون، ابراهیمی، ظهیری، عباسی، ملکی، محمدی و پورسید آقایی به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی اساتید برجسته حوزه حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، فلاح‌زاده،‌ رفیعی، میرباقری و صدیقی و توکل برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 28 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 30 مردادماه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حاج سید احمد شمس برگزار می‌گردد.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حاج حسن اخباری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت 23 شب جمعه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین انواری و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی قبل از اذان مغرب انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت  حجت‌الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

 


منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین