عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده/
اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، تاکنون توانسته با اعتدال و قاطعیت در عرصه های تبلیغی، دینی و فرهنگی موفق عمل کند.
عقیق:حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، مدیر کل استان ها و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سالن همایش های صدا و سیما اصفهان با بیان اینکه ۸۱ هزار هیات مذهبی در کشور فعال است، اظهار داشت: هیات مذهبی از نیروهای مستعدی هستند که رشد، بالندگی و پویایی آنها نیازمند تشکیلات مناسب، منسجم و مستحکم است.

وی، تبیین اجرای سیاست جامع در حوزه فرهنگی را برای کشور ضروری دانست و افزود: تقویت نظام فرهنگی کشور نیازمند وحدت رویه دستگاه های اجرایی فرهنگی کشور است که اگر محقق نشود در اجرای برنامه ها موفق نخواهیم بود.

وی به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و ایجاد شبکه مبلغان در کشور ویژه روحانیان خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت های سازمان و هدایت آنها امری ضروری است.

حجت الاسلام نوری زاده بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، تاکنون توانسته با اعتدال و قاطعیت در عرصه های تبلیغی، دینی و فرهنگی موفق عمل کند.

مدیر کل استان ها و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی توانسته در تمامی برنامه ها محول شده موفق و سربلند باشد و با اجرای برنامه های جامع و کاربردی در قالب گفتمان های دینی، کلاس های اوقات فراغت و آموزش قرآن کریم به جوانان ،نوجوانان و سایر اقشار جامعه گام های اساسی و مهمی بردارد و به دانش افزایی در بعد اعتقادات و باور های دینی جوانان تلاش کند.

وی با اشاره به مقوله تبلیغ دینی گفت: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان از معنویت هستند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشات گرفته‌ از آن بسیار مهم است.

حجت الاسلام نوری زاده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با بکارگیری ظرفیت های سازمان در مقوله اطلاع رسانی و تبلغ دینی بسیار تلاش می کند و در این باره مسئولیت خطیری برعهده دارد.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین