عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
سازمانهای غیر دولتی مالزی دیروز یکشنبه 19 مرداد ماه ستادی برای تحریم سه شرک بزرگ آمریکایی و انگلیسی تشکیل داده تا مخالفت خود را با مواضع آنها در رابطه با حمایت از تجاوز صهیونیستها به غزه نشان دهند.
عقیق:عبدالله عبدالرحمان مدیر اجرایی گروه "آرمان فلسطین" که ریاست این ستاد را برعهده دارد گفت: بنا بر قوانین موجود، نمی خواهیم به احساسات کسی صدمه وارد کنیم تا شاهد واکنشهای شدید باشیم، از این رو در ستادهای تحریمی خود به منظور استهزا و تحقیر هیچ کس فعالیت نمی کنیم.

این ستاد با عنوان "ماه خشم امت" از یکشنبه درمیان چندین سازمان غیر دولتی مالزی آغاز به کار کرده است.

مسلمانان مالزی رستورانهای زنجیره ای مک دونالد آمریکا، فروشگاه های قهوه استارباکس و بانک HSBC بریتانیا را تحریم کرده و حمایت آنها را از رژیم صهیونیستی علتی برای اعمال این تحریم دانسته است. در این ستاد از کوکاکولا و نستله شرکت چند ملیتی مستقر در سوئیس نیز نام برده شده است.

براساس اعلام اعضای این ستاد، شرکتهای تحریم شده بنا بر حمایتهای خود از رژیم اسرائیل صهیونیست انتخاب شده اند.

عبدالله با تأکید بر این که مسلمانان مالزی هیچ نوع خشونتی به این شرکتها و بخشهای تجاری آن وارد نخواهند کرد، اظهار داشت که تظاهراتی عظیم در مقابل این فروشگاه ها برگزار شده و شرکت کنندگان در جریان این تظاهرات، پلاکاردهایی را به منظور ارتقای آگاهی سایرین در دست گرفته بودند.

تجاوزات بی رحمانه اسرائیل از 8 ژوئیه علیه مردم غزه آغاز شد و از آن زمان تاکنون صدها نفر شهید و هزاران نفر مجروح شدند. براساس مقامات بهداشت در غزه 1868 فلسطینی که اکثر آنها غیر نظامی بودند درجریان این تجاوزات شهید شدند و حدود 10 هزار نفر مجروح شدند.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین