عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
پس از یک‌ماه تأخیر صورت می‌گیرد
مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی «ملکوت» با محوریت کتاب «قرآن در قرآن» از آثار آیت‌الله جوادی‌آملی خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این جشنواره از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

عقیق: «سید محمد طاهری» مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی «ملکوت» اظهار داشت: سال گذشته نخستین دوره جشنواره ملی «ملکوت» با محوریت کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» از آثار آیت‌الله جوادی آملی با همکاری جهاد دانشگاهی و بنیاد بین‌المللی وحیانی اسراء برگزار شد.

وی به تغییرات در این دوره از جشنواره ملی «ملکوت» اشاره کرد و افزود: دومین دوره جشنواره ملی ملکوت با محوریت کتاب «قرآن در قرآن» اثر آیت‌الله جواد‌ی‌آملی برگزار می‌شود البته در این دوره نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مؤسسه بین‌المللی وحیانی اسراء و همچنین معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره همکاری می‌کنند.

نام نویسی در جشنواره «ملکوت» تا 20 بهمن‌ماه ادامه دارد

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه نام‌نویسی در جشنواره «ملکوت» از اول شهریورماه آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: قرار بود نام‌نویسی در این جشنواره از نیمه ماه مبارک رمضان یعنی 22 تیرماه آغاز شود اما به دلیل همکاری نهادهای مختلف و لزوم ایجاد هماهنگی، ثبت‌نام در جشنواره ملی «ملکوت» از اول شهریورماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 20 بهمن‌ماه می‌توانند از طریق سایت ملکوت اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره بخش‌های متنوع این جشنواره، تصریح کرد: جشنواره ملی «ملکوت» در رشته‌ها و بخش‌های مختلف طرح‌ریزی شده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، امسال علاوه بر بخش‌های مسابقه پیامکی، مکاتبه‌ای، خلاصه‌نویسی، پوستر و مقاله، وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی سعی داریم رشته‌های دیگری نیز به این جشنواره اضافه کنیم.

شناسایی ابعاد شخصیتی و آثار آیت‌الله جوادی آملی در جشنواره «ملکوت»

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه جشنواره ملی «ملکوت» برای سه گروه اصلی نخبگان، دانشجویان و عمومی در نظر گرفته شده است، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری جشنواره ملی «ملکوت» شناسایی شخصیت و آثار آیت‌الله جوادی آملی به عموم مردم به ویژه جوانان است تا با استفاده از معارف دینی راه سعادت را پیش گیرند.

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها درباره زمان برگزاری این جشنواره خاطر نشان کرد: جشنواره ملی «ملکوت» نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین