عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
سرهنگ رنگین خبر داد:
مسئول ستاد معراج شهدای مرکز اعلام کرد: از ۸۲ شهید تازه تفحص شده، هویت ۱۰ شهید شناسایی شده و طی هفته آینده به خانواده آنان اطلاع داده خواهد شد.
عقیق:سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول ستاد معراج شهدای مرکز، اعلام کرد: با ورود پیکر 82 شهید به میهن اسلامی‌مان، ابدان مطهر شهدا برای تشخیص هویت به کمیته جست‌وجوی مفقودین برده شد که در همین راستا هویت تعدادی از شهدا شناسایی شده است.
وی با اعلام این خبر افزود: از 82 شهید تفحص شده، در حدود 10 شهید از تهران، اصفهان و ... شناسایی شده‌اند که هنوز به خانواده آنها خبری در این باره داده نشده است و طی هفته آینده این خبر به خانواده آنان داده خواهد شد.
سرهنگ رنگین با اشاره به اینکه پیکر چهار شهید در استان اردبیل به خاک سپرده می‌شوند، افزود: شهدای گمنام دیگر نیز در 24 استان کشور که هنوز اسامی آنها به طور دقیق مشخص نشده است، تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
وی با اشاره به تشییع و خاکسپاری شهدا همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت امام صادق(ع) در تهران برگزار می‌شود، گفت: شهدایی که هویت آنها مشخص شده است، به خانواده تحویل داده می‌شوند و برنامه تشییع و خاکسپاری بنا بر نظر خانواده انجام می‌شود.
سرهنگ رنگین اظهار کرد: شهدای گمنام نیز همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در تهران تشییع و برای خاکسپاری به 24 استان مورد نظر فرستاده می‌شوند.
شهدایی که استان اردبیل میزبان آنها خواهد بود، در شهر رضی و سرعین به خاک سپرده می‌شوند. این شهدا با برپایی مراسمی باشکوه تشییع خواهند شد.


منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین