عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) مطرح کرد
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند، از این رو باید با آگا‌ه‌سازی مردم در رسیدن به اهداف گام برداشت.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قم اظهار کرد: ورود در عرصه‌های مختلف هماهنگی‌ نیاز دارد و در این راستا باید وحدت، تعامل و انسجام میان گروه‌ها و نهادها فراهم شود؛ این اقدامات ارزشمند و قابل توجه است. پدافند نیز در حفظ و صیانت از جامعه نقشی ضروری و خطیر بر عهده دارد.

وی در تشریح اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به تهدید جمعیت یک تهدید بزرگ است و پدافند غیرعامل باید به این عرصه ورود پیدا کند و مردم را نسبت به این خطر آگاه سازد. اگر در این ارتباط دولت، مسئولان و مردم ورود پیدا کنند کشور به پیشرفت‌های گسترده‌تری دست پیدا می‌کند؛ البته باید نسبت به آن باور داشت و اگر باور شکل بگیرد به صورت یک فرهنگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی به حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی و انقلابی اشاره کرد و گفت: در عرصه دانش نیز مسئولان و دولت نیز بادی به این باور برسند که جامعه به پیشرفت و تعالی نیاز دارد از این رو با تشخیص و شناساندن ظرفیت‌های مهم می‌توان در عرصه‌های مختلف با موفقیت ورود پیدا کرد.

وی با ذکر اهمیت امدادهای غیبی در این موفقیت‌ها گفت: در هر عصری شاهد امدادهای غیبی بوده‌ایم و در پیروزی انقلاب نیز امدادهای غیبی در کنار حضو مردم و رهبری آگاه منجر به نابودی نظام شاهنشاهی شد. مردم مهم‌ترین سرمایه کشور ما هستند و این سرمایه با ولایتمداری و ایمان نقشی مهم در موفقیت و دستیابی به اهداف دارد از این رو باید در جهت آگاه‌سازی این سرمایه گام برداشت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین