عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
فرماندار ماهشهر؛
با بررسی محل حادثه مشخص شد آتش‌سوزی عمدی بوده، که سریعا جلسه اضطراری شورای تأمین در ارتباط با بررسی این حادثه تشکیل و برای پیگیری و دستگیری عامل آن تدابیری خاص و تمهیدات لازم اتخاذ شد.
عقیق: منصور قمر دیروز  اظهار کرد: ساعت 15، 28 تیرماه سال جاری مصادف با سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) متاسفانه آتش‌سوزی در حسینیه انصارالحسین(ع) شهرک طالقانی شهرستان بندر ماهشهر به وقوع پیوست که این حادثه با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی و همکاری اهالی منطقه کنترل شد.

وی افزود: با بررسی محل حادثه مشخص شد آتش‌سوزی عمدی بوده، که سریعا جلسه اضطراری شورای تأمین در ارتباط با بررسی این حادثه تشکیل و برای پیگیری و دستگیری عامل آن تدابیری خاص و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: با تدابیری که از سوی شورای تامین شهرستان اتخاذ شد و پس از یک هفته و تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی با هماهنگی دستگاه قضایی و به مدد خداوند، عامل آتش‌سوزی حسینیه انصارالحسین(ع) شهرک طالقانی دستگیر شد متهم پس از بازجویی به بزه ارتکابی اعتراف کرد و با تشکیل و تکمیل پرونده و پس از بازسازی صحنه جرم توسط این متهم، تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین