عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی نریمان پناهی در حسینیه فاطمه الزهرا
بعضی ها ایمانشان منطقه ای است یعنی زمانی که هیئت می آید اخلاق و تیپ او میزان است مثلا یکی از پا منبری ها من را دعوت کرد عروسی اش وقتی او را در عروسی دیدم نشناختم از بس که ابروها و محاسن او تغییر کرده بود.
گزارش تصویری

عقیق: مراسم هیئت هفتگی در حسینیه فاطمه الزهرا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان، کربلایی نریمان پناهی و کربلایی وحید یوسفی برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام حسینی را بخوانید؛

*چه اتفاقی در ماه مبارک رمضان در ما اتفاق می افتد که به حال خوبی دست پیدا می کنیم؟ جواب این است که ما بیدار می شویم، مثلا کسی میخواهد مسافرت برود برای اینکه در طول سفر خوابش نبرد راه های مختلفی را امتحان می کند، یکی نواری می گذارد و با آن هم خوانی می کند دیگری نوحه ای می گذارد و با آن دم میگیرد، در جاده هایی که پر پیچ و خم است انسان کمتر خوابش می برد اما در جاده ی کفی راحت تر خوابش میگیرد.

*جوان خودش نمازش را محکم و درست و حسابی نمی خواند و میگوید میخواهم با فلان خانوم بی حجاب ازدواج کنم تا او را چادری کنم، خب داداش تو همان یک نمازت را هم از دست خواهی داد، با کسی همراه شو که بیدار باشد، اگر میخواهید تا ماه رمضان دیگر خودت را حفظ کنی باید همنشین و  رفیق تو کسی باشد که خودش بیدار باشد و تو را بیدار نگه دارد.

* بعضی ها برنامه ی گناهشان را میگذارند برای بعد ماه رمضان فکر می کنند ماه رمضان فقط یک ماه است در صورتی که ما در روایات داریم ماه رمضان اول سال بندگی است و باید تا سال بعد خودمان را حفظ کنیم.

*بعضی ها ایمانشان منطقه ای است یعنی زمانی که هیئت می آید اخلاق و تیپ او میزان است مثلا یکی از پا منبری ها من را دعوت کرد عروسی اش وقتی او را در عروسی دیدم نشناختم از بس که ابروها و محاسن او تغییر کرده بود.

*اگر عبرت گیری کنیم ما را بیدار نگه میدارد، یکی از وصیت های مهم امیرالمومنین (ع) عبرت گرفتن است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین