عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
یک کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه جنایاتی که تکفیری‌ها انجام می‌دهند، از حوزه انسانیت خارج است، گفت: دشمنان نمی‌توانند ارکان اسلام را متزلزل کنند.

عقیق:حجت‌الاسلام نظری منفرد پیش از دعای توسل در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران افزود: وقتی دشمنان دیده‌اند نمی‌توانند به ارکان اسلام یعنی توحید، قرآن خدشه وارد کنند، ابتدا به پیامبر اسلام(ص) توهین کردند و بعد قرآن را آتش زدند.

این کارشناس مسائل دینی به یکی از راهکارهای دشمنان برای نفوذ در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: غربی‌ها به واسطه تفرقه انداختن بین مسلمانان قصد حکومت بر مسلمان‌ها را دارند، گواه این مطلب این است که در کشورهای غیر مسلمان آرامش برقرار است، ولی در کشورهای مسلمان همچون عراق، فلسطین و افغانستان اوضاع متشنج و ناآرامی برقرار است.

وی بیان کرد: اگر مسلمانان به ریسمان الهی چنگ بزنند و یک‌پارچه باشند دیگر تفرقه‌ای بین مسلمانان به وجود نمی‌آید.

نظری‌منفرد در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اگر یک انسان اهل پژوهش و به روایت توجه داشته باشد، در می‌یابد که زیارت قبر پیامبر(ص) امر مستحب و مشهوری است، اما متأسفانه عده‌ای همچون وهابیت و تکفیری‌ها مانع از زیارت می‌شوند.

وی گفت: تکفیری‌ها می‌گویند اسلام ما درست است، در حالی که دست به جنایاتی می‌زنند که از حوزه انسانیت خارج است چراکه اسلام دین بخشش و مهربانی است ولی تکفیری‌ها از آن خارج هستند.

این کارشناس مسائل دینی به موضوع آگاهی جوانان اشاره کرد و افزود: باید مراقب نسل جوان باشیم و آنها را آگاه کنیم که به وسیله شبکه‌های اینترنتی و تلویزیونی گمراه نشوند.

 

منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین