عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
حجاج كه هر ساله از فرودگاه مهرآباد راهي سرزمين وحي مي شدند، بر اساس اعلام سرپرست شركت فرودگاه‌هاي كشور، در حج امسال به طور قطعي از فرودگاه امام خميني (ره) راهي خانه خدا مي شوند.

عقیق:محمدعلي ايلخاني، سرپرست شركت فرودگاه‌هاي كشور گفت: پروازهاي حج تمتع و عمره مفرده امسال به صورت قطعي از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) انجام مي‌شود.
ايلخاني افزود: نگاه ما به موضوع حج بايد يك نگاه ارزشي باشد، از همين رو انجام عمليات نقل و انتقال زائران خانه خدا از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) يك فعاليت متفاوتي بايد تلقي شود.
به گفته وي، سازمان حج و زيارت به شركت‌هاي هواپيمايي ايران اير، ماهان و عربستان سعودي اعلام كرده كه عمليات حج امسال از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) صورت مي‌گيرد و اين فرودگاه تا چند روز آينده از آمادگي كامل برخوردار خواهد شد.
سرپرست شركت فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به بازديد مستمر و هفتگي از فرودگاه امام خميني (ره) و بررسي اقدامات انجام شده در اين خصوص، اظهار داشت: تا كنون كارها به خوبي پيش رفته و بايد تلاش كنيم با همكاري و تعامل هم اين عمليات بزرگ را با موفقيت به پايان برسانيم.
وي گفت: با توجه به اينكه عمليات حج براي نخستين بار از طريق فرودگاه امام خميني (ره) انجام مي‌شود، لذا با بررسي نواقص مي‌توانيم نسبت به رفع آنها اقدام كنيم.


منبع:ایرنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین