عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
معاون سازمان حج وزیارت؛
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌های عمره سال ۹۳-۹۴ از نیمه آذرماه آغاز می‌شود.
عقیق:ناصر خدر نژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت گفت: برنامه ریزی و زمان بندی ما به گونه‌ای است که ثبت نام از اولویت‌های جدید از نیمه دوم آبان ماه آغاز شده و شرایط لازم برای امکان ثبت نام اینترنتی زائران علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی فراهم شود.

وی ادامه داد: اولویت‌هایی که برای عمره 94-93 در نظر گرفته شده از اولویت یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت است و اعزام‌ها از نیمه آذرماه آغاز می‌شود و تا پایان خرداد 94 ادامه می یابد.
معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت اولویت‌های جدید به منظور تکمیل ظرفیت اعلام می شود.

بنا بر این گزارش خدر نژاد همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان حج و زیارت ستاد عمره دانشجویی و بانک تجارت از پیوستن بانک تجارت به جمع بانک‌های خدمات دهنده به عمره گزاران خبر داد و گفت: بانک‌ تجارت از این پس وام‌های یک میلیون تومانی را برای تشرف دانشجویان به عمره و عتبات عالیات به آنها پرداخت می کند.

پیش از این رئیس سازمان حج و زیارت ثبت نام اینترنتی را از ویژگی‌های عمره سال 94-93 برشمرده بود که برای اولین بار در سازمان حج و زیارت اتفاق می‌افتد.

اوحدی همچنین در رابطه با امکان آغاز اعزام‌های عمره از دهه اول صفر یا عدم اعزام تصریح کرده بود: اعزام عمره از دهه اول صفر است و تلاش می کنیم در سفر حج تمتع با وزیر حج عربستان این موضوع را قطعی کنیم تا اعزام‌ها از دهه اول صفر آغاز شود.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین