عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
نمایندگان سازمان یونیسف پس از زیارت حرم مطهر امام اول شیعیان در دیدار با مسئولان حرم وضعیت کنونى آوارگان و نیاز‌ها و آینده آنان را مورد بحث و بررسى قرار دادند.
عقیق: هیأتى از سازمان جهانى یونیسف به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مشرف شد و با مسؤولین آستان دیدار کرد.

طى این دیدار طرح امداد رسانى آستان به هزاران نفر از آوارگان استان موصل که با همکارى برخى اداره هاى دولتى و نیروهاى مردمى در حال اجرا مى باشد، مورد بحث و بررسى قرار گرفت.

«زهیر شربه» جانشین تولیت آستان طى مصاحبه اى با واحد اطلاع رسانى آستان در این باره اظهار داشت: نمایندگان سازمان یونیسف پس از زیارت بارگاه مطهر از محل اقامت آوارگان و خانوارهاى جنگ زده بازدید کردند و مجموعه اى از مواد بهداشتى و ضد عفونى کننده ویژه را بین این آوارگان توزیع کردند.

جانشین تولیت آستان افزود: طى دیدار با نمایندگان یونیسف وضعیت کنونى آوارگان و نیاز‌ها و آینده آنان مورد بحث و بررسى قرار گرفت. آستان در این دیدار طرح ساخت یک شهرک مسکونى با ظرفیت ۵۰ هزار نفر را مطرح کرد و پیشنهاد تأسیس نمایندگى دائمى این سازمان در شهر نجف را ارائه داد. نمایندگان یونیسف نیز وعده دادند این طرح را پس از بررسى جزء برنامه خود قرار دهند و پیشنهاد افتتاح نمایندگى یونیسف در شهر نجف را به مسؤولین ذى ربط برسانند.

زهیر شربه در ادامه گفت: هیأت سازمان جهانى یونیسف وعده داد در آینده نزدیک کمکهاى خود را از قبیل منبع آب و مواد غذائى ضرورى به این آوارگان تقدیم کند.

وی افزود: امیدواریم روابط آستان با سازمان‌ها و نهادهاى دولتى و بین المللى گسترده‌تر شود، چرا که مساله امداد رسانى به آوارگان یک مساله انسانى بوده و سازمان ملل و نهادهاى وابسته به آن مى‌بایست بیش از هر سازمان دیگرى به این مساله بپردازند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
2
0
مردم رو مسخره کردید
پس عکساش کو
واقعا که از تو بعیده عقییییق......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مشکل داری شما!!!!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین