عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری دوره‌های عالی تربیت مربی قرآن کریم با همت این سازمان خبر داد.
عقیق: سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ دوره عالی تربیت مربی قرآن کریم برگزار می‌کند.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزاری این دوره را برای تربیت مربیان و معلمان متخصص قرآن کریم بیان کرد و گفت: خلاً برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربیان قرآنی سبب شد تا سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ اقدام به برگزاری دوره عالی تربیت مربی قرآنی کند تا با تربیت اشخاصی مسلط بر دانش تدریس عمومی معلمانی متخصص برای آموزش قرآن به کودکان تربیت شوند.

وی در خصوص شرایط حضور در این دوره‌ها گفت: دوره عالی تربیت معلم قرآن برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر بمدت یک تا یک‌ونیم سال در قالب 38 واحد درسی  شامل 480 ساعت حضوری و 240 ساعت غیر حضوری به اجرا در می‌آید و داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری به دوره مذکور فراخوانده می‌شوند.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درباره نحوه نام‌نویسی در این دوره‌ها گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 10 مرداد‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل آن را به نشانی اینترنتی mobayyen114@gmail.com ارسال کنند.

قربانی از برگزاری آزمون ورودی دوره در تاریخ 16 مرداد‌ماه خبر داد و گفت: نتایج آزمون 25 مرداد‌ماه اعلام و دوره‌ها از اول شهریور‌ماه 1393 آغاز می‌شود. 


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین