عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۵
آیت‌الله جوادی‌آملی:
به فرموده رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است که اگر مسائل فرهنگی در کشور مورد توجه قرار گیرد در عرصه تولید و مصرف موفق خواهیم بود.
آیت‌الله جوادی‌آملی با بیان این که اساس انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: امسال به فرموده رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است که اگر مسائل فرهنگی در کشور مورد توجه قرار گیرد در عرصه تولید و مصرف موفق خواهیم بود.

وی تولید در زمینه‌های فرهنگی را نوعی تولید ملی برشمرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی کشور به ویژه استان مازندران باید برنامه‌ریزی جامعی در این راستا داشته باشند.

جوادی‌آملی اضافه کرد: با توجه به این که ایران اسلامی در پرتو ولایت و عشق به ائمه حفظ می‌شود، دشمنان نمی‌توانند هر آنچه که خود می‌خواهند بر ما تحمیل کنند.

مفسر برجسته قرآن گفت: دین مقدس اسلام برای مسئله کار و کارگر اهمیت زیادی قائل است و در واقع بازنشستگی در دین اسلام ممنوع است.

مفسر بزرگ قرآن کریم در ادامه با بیان این که در حال حاضر در استان قم از 70 ملیت برای تحصیل در علوم دینی طلبه داریم، بیان کرد: این امر به برکت خون شهدا و رهبری‌های امام راحل است که اگر دشمنان در گذشته برای کشور ما حسابی باز نمی‌کردند، امروز می‌بینیم که ایران به عنوان کشوری شاخص در دنیا مطرح است.
 
منبع: پایگاه خبری خیمه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین