عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
توسط سازمان دارالقرآن
بسته آموزشی روان‌خوانی و صحیح‌خوانی قرآن کریم به منظور ارتقای سطح توانمندی‌های افراد در زمینه‌ قرائت صحیح آیات الهی توسط سازمان دارالقرآن تهیه شد.
عقیقبسته آموزشی روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم شامل نرم‌افزار لوح فشرده صوتی و کتاب آموزشی به همت سازمان دارالقرآن تهیه شد.

در لوح فشرده این بسته آموزشی، افراد در 19 جلسه با فصیح‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم آشنا می‌شوند؛ همچنین کتابی جهت تثبیت آموزش‌ها به چاپ رسیده است که در این بسته آموزشی ارائه می‌شود.

به گفته «حسین تقی‌پور» مدیر پژوهش سازمان دارالقرآن، افرادی که قصد تقویت استعدادهای خود را دارند با بهره‌گیری از این بسته آموزشی می‌توانند در این راه موفق شوند.

وی درباره ویژگی‌های این بسته آموزشی ادامه داد: در این بسته آموزشی افراد علاوه بر آشنایی با صحیح‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، ادای صحیح حروف مخارج نماز را نیز آموزش می‌بینند.

تقی‌پور با بیان اینکه در این بسته آموزشی حدود دو جزء قرآن تلاوت می‌شود، تصریح کرد: این بسته آموزشی جذابیت‌های خاصی دارد که می‌تواند افراد را به یادگیری سایر هنرهای قرآنی نیز تشویق کند.

وی افزود: کتاب این بسته آموزشی توسط استاد «محمد خواجوی» نوشته شده است و در نرم‌افزار آن نیز استاد «بهروز یاریگل» به آموزش فصیح‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم می‌پردازد.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین