عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
در مراسم افطاری خیرین استهبانی که در تهران برگزار شد، مدعوین متعهد شدند بیش از 200 نفر از یتیمان این شهرستان را تحت پوشش مالی خود قرار دهند.

عقیق:هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان، به کمک خیران شهرستان استهبان استان فارس که در تهران اقامت دارند، مراسم افطاری برگزار می‌شود که در آن مراسم، حضار و مدعوان خیر‌ برای کمک به رشد و اعتلای شهرستان خود، اقداماتی را انجام می‌‌دهند.

این مراسم که هر ساله با حضور تعدادی از مقامات فعلی و قبلی شهرستان نیز همراه است، امسال چهارمین سال برگزاری خود را طی کرد.

مسئول اجرایی مجمع استهبانی‌های مقیم تهران در این‌باره گفت: هر ساله چنین مراسمی با حضور همشهریانی که در تهران ساکن هستند، برگزار می‌شود.

مجید فروتن با بیان اینکه این گردهمایی هر سال با هدف رشد و گسترش امر خیر برگزار می‌شود، اضافه کرد: در مراسم افطاری امسال، بیش از 600 نفر از استهبانی‌های مقیم تهران حضور یافتند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین گردهمایی باشکوهی ‌در تهران بی‌نظیر است، ادامه داد: در این مراسم پس از برگزاری نماز جماعت، در سفره افطاری از همشهریان پذیرایی می‌شود.

فروتن بیان کرد: در این گردهمایی حضار متعهد شدند بیش از 200 نفر از ایتام شهرستان استهبان را زیر پوشش مالی خود قرار دهند و به صورت ماهانه مبالغی را برای امرار معاش ایتام این شهرستان، پرداخت کنند

وی یادآور شد: ‌هر ساله در این مراسم از مسئولان فعلی شهرستان و نیز مسئولان قبلی که در تهران حضور دارند، دعوت می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین