عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
با پيوستن يك گردان مردمي ديگر به گروههاي حمايت از مرقد مطهر امامين عسكريين (ع)، تعداد مدافعان حرم افزايش يافت.

عقیقيك منبع امنيتي در استان صلاح الدين عراق اعلام كرده است لواء اليوم الموعد وابسته به جريان صدر با هدف مشاركت در عمليات حفاظت از مرقد امامين عسكريين (ع) به سامراء رسيد.
اين منبع افزود: لواء اليوم الموعد به غيرتمندان عراقي پيوسته است كه شامل مجموعه اي از گروههاي مقاومت اسلامي عراق است كه براي دفاع از شهر سامراء و مرقد امامين عسكريين (ع) مستقر شده اند.
در حال حاضر مدافعان حرم مطهر امامين عسكريين (ع) شامل مبارزان گردانهاي حزب الله عراق، عصائب اهل الحق، سازمان بدر و گروههاي ديگر مردمي هستند.
خاطر نشان مي‌شود، روز ۲۱ ژوئن، سراياالسلام وابسته به جريان صدر به دعوت مقتدي صدر به رژه نظامي پرداختند تا قدرت خود را به رخ تروريستهاي تكفيري بكشند.
بر اساس گزارش رسانه‌هاي عراق، هزاران نقر از طرفداران مقتدي صدر در شهرك صدر در شرق بغداد به رژه نظامي پرداختند و مقتدي صدر، نيروهاي مردمي را سراياالسلام (گردانهاي صلح) ناميد.
به گفته مقتدي صدر، سرايا السلام براي حمايت از مقدسات ديني و مراكز عبادت تشكيل شده است.
اين در حالي است كه تروريستهاي تكفيري داعش كه هيچ بويي از اسلام نبرده اند و با اقدامات جنايتكارانه خود چهره اسلام ناب محمدي را بيش از پيش مخدوش مي‌كنند، در تازه‌ترين جنايات خود، تمام مساجد و حسينيه‌هاي شهر شيعه نشين تلعفر را منفجر و تخريب كرده اند.
داعش همچنين تهديد كرده است براي تخريب كعبه مشرفه هم اقدام خواهد كرد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین