عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۳
معاون فرهنگی انتشارات سروش از انتشار صفای رمضان مشتمل بر گفتگوهای غلامحسین ابراهیمی دینانی در باب علم و عبادت، سوره قدر و ... خبر داد.
عقیق: معاون فرهنگی انتشارات سروش گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان دو عنوان کتاب فاخر با موضوع ماه مبارک رمضان از سوی انتشارات سروش منتشر می‌شود.
علی رمضانی با اعلام این خبر افزود: دو عنوان کتاب"ضیافت حقیقی" اثر آیت الله محمد شجاعی و "صفای رمضان" مجموعه گفتگوهای غلامحسین ابراهیمی دینانی که به ماه مبارک رمضان با نگاهی بر نهج البلاغه پرداخته است به زودی منتشر می‌شود.
وی تصریح کرد: کتاب "ضیافت حقیقی" متن مکتوبِ مجموعه برنامه‌های پخش شده رادیویی آیت الله محمد شجاعی در رادیو قرآن است و به موضوعات معنای عبودیت، شرایط روزه صحیح، ظاهر و باطن روزه، تذکراتی در باب تلاوت قرآن، درک شب‌های قدر و عید فطر می‌پردازد.
رمضانی بیان کرد: کتاب" صفای رمضان" نیز حاصل گفتگوهای غلامحسین ابراهیمی دینانی در برنامه معرفت شبکه چهارم سیما در موضوع ماه مبارک رمضان است و به موضوعات رابطه علم و عبادت، سوره قدر، رابطه شب قدر و ولایت حضرت علی(ع)، نقش روابط اجتماعی و حق‌الناس در تعالی شب‌های قدر و موضوع وابستگی و وارستگی می‌پردازد.
بنا به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش، وی عنوان کرد: کتاب صفای رمضان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های برنامه معرفت شبکه چهارم سیما است که از سوی انتشارات سروش منتشر می‌شود.
معاون فرهنگی انتشارات سروش با اشاره به برخی عناوین و کتاب های این انتشارات در حوزه رمضان، یادآور شد: کتاب های رمضان در فرهنگ مردم، مقالات (مبانی نظری و عملی تزکیه)، اسماءالحسنی نیز در سالیان قبل در این انتشارات به زیور طبع آراسته شده اند که هر یک در نوع خود ارزشمند و قابل توجه هستند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین