عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
در دیدار مبلغین اعزامی به خارج با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات مطرح شد
مبلغین اعزامی به خارج از کشور برای انجام امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان، روز گذشته در نشستی با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس مرکز بین‌‌المللی تبلیغ این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.
عقیق: ابوذر ابراهیمی ترکمان در این نشست خطاب به مبلغین اعزامی به مراکز دینی و فرهنگی ایرانی در خارج از کشور گفت: بدانید که ایرانیان در خارج از کشور نیازمند سخنرانی‌های تبلیغی شما هستند. ماه مبارک رمضان کسانی را که در خارج از کشور هستند آماده‌ شنیدن سخنان مبلغان کرده است، آنها تنها انتظار موعظه دارند و به دنبال مطالب سنگین علمی و فلسفی نیستند.

ابراهیمی‌ترکمان همچنین درباره‌ی امر تبلیغ گفت: بهتر است فضای تبلیغ را خودمان نیز ایجاد کنیم و به دنبال راه‌ها و خلاقیت‌های جدید برای جذب مخاطب باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام سادات‌کیایی، رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنانی اظهار کرد: مخاطبان ایرانی شما در تمام دنیا باید احساس کند که سخنران تنها انگیزه‌ دینی دارد و با خلوص نیت، مطالب را بیان می‌کند.

سادات‌کیایی همچنین بر استمرار ارتباط‌گیری بین روحانی و مخاطب تأکید کرد و گفت: ارتباط‌های خودتان با ایرانیان خارج از کشور را محدود به یکی دو ساعت سخنرانی نکنید و و آن را افزایش دهید.

رئیس مرکز بین المللی تبلیغ منبر را یک رسانه سنتی و مهم برشمرد و گفت: جذب و گیرایی که منبر دارد روشهای رسانه‌ای دیگر کمتر دارند. در منبر ارتباط دوسویه و رودرو برقرار می‌شود اما در فضاهای مجازی و سایر رسانه‌ها این گونه نیست.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین