عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
پروژه احداث پست برق اختصاصي آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس عليه السلام بهره برداري شد.

عقیق:پروژه احداث پست برق اختصاصي آستان مقدس عباسي به بهره برداري كامل رسيد.

اين پروژه با هدف تامين برق مورد نياز و جلوگيري از نوسات برق در حرم مطهر احداث و با تمام ظرفيت پيش بيني شده آن به بهره برداري رسيد.

آقاي مهندس ضياء مجيد الصائغ رئيس قسمت پروژه‌هاي مهندسي حرم مطهر از توجه ويژه آستان مقدس عباسي به تاسيسات نصب شده در حرم مطهر خبر داد و گفت: تاسيسات يكي از حلقه‌هاي اساسي در طرح توسعه حرم مطهر به شمار مي‌رود، لذا حرم مطهر در تامين اين تاسيسات از تامين كنندگان معروف و قدرتمند جهاني استفاده نموده است.

وي فيدرهاي تغذيه اين پست را
۵ مگا وات اعلام نمود كه از پست برق كربلاء تامين شده اند.

وي در ادامه محل استقرار ترانسهاي اين پست را در - محوطه باب الامام علي الهادي عليه السلام و- باب الامام موسي الكاظم عليه السلام و بام صحن مطهر حد فاصل باب الكف و باب الامام علي عليه السلام اعلام كرد.

وي ظرفيت خروجي اين پست را بيش از نياز فعلي حرم مطهر توصيف كرد و گفت: در آينده نزديك و با اتمام پروژه‌هاي توسعه حرم مطهر، امكان توسعه و افزايش ظرفيت اين پست وجود دارد.

لازم به ذكر است پروژه سيستم برق حرم مطهر يكي از پروژه‌هاي زير مجموعه طرح توسعه حرم مطهر حضرت عباس عليه السلام به شمار مي‌رود كه در برگيرنده سيستمهاي سرمايشي گرمايشي، روشنائي، اعلام حريق، آژير خطر، مخابرات و… است كه همه اين موارد ضرورت بهره مندي از جريان برق با ثبات و بدون نواسان را اجتناب ناپذير مي‌نمايد امري كه دليل اصلي احداث پست برق اختصاصي حرم مطهر مي‌باشد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
السلام علیک یا ساقی العطاشا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
السلام علیک یا ساقی العطاشا...
ماه زیبای علی و ام البنین عباس جان فدایت...
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین