عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با برنامه ریزی جامع، ایجاد ظرفیت های فیزیکی و استفاده از منابع و امکانات ملی، زمینه توسعه بیشتر این مکان مقدس جهت خدمت رسانی بهتر به زائران فراهم می شود.
عقیقحجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در جلسه شورای معاونین مسجد مقدس مقدس جمکران  با اشاره به آیه إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ اظهار داشت: از این آیه استنباط می شود همانگونه که شیاطین بر آدم های بد مسلط می شوند در نقطه مقابل فرشتگان بر غیر انبیا و آنهایی که می گویند «خداوند پروردگارمان هست و بر این امر استقامت می کنند» نازل می شوند و بشارت بهشت به آنها می دهند و خداوند ولی آن ها می شود.

 وی  در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در ایام نیمه شعبان امسال خاطر نشان کرد: در اکثر محافل همه از آنچه در مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان اتفاق افتاده بود مطلع بودند که این نشان از اطلاع رسانی مطلوب برنامه ها نسبت به سال گذشته دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران بر رصد دقیق فعالیت ها و برنامه ها تأکید کرد و گفت: باید کاستی ها و نقاط ضعف را احصا و با استفاده از ظرفیت های داخل و خارج مسجد برای رفع آنها اقدام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان به برنامه ریزی کلان فعالیت ها اشاره کرد و افزود: باید برنامه ریزی جامعی انجام داد تا با ایجاد ظرفیت های فیزیکی بیشتر توسط معاونت عمران و استفاده از منابع و امکانات ملی زمینه توسعه بیشتر این مکان مقدس و خدمت رسانی بهتر به زائران فراهم گردد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جمکران، در این جلسه مقرر شد معاونت پژوهش و برنامه ریزی با بررسی دقیق، آمار حضور زائران در ایام نیمه شعبان امسال را ارائه کند، همچنین جلسات ستاد برگزاری مراسم نیمه شعبان با هدف آسیب شناسی و نقد و بررسی برنامه ها و فعالیت ها به صورت منظم ادامه یابد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین