عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹
برگزاری نشست‌های علمی تخصصی مانند مفاهیم روان‌شناختی در قرآن کریم، جریان‌شناسی تفسیر سلفی و مکانیزم‌های نظارت خدا بر رفتار انسان از جمله برنامه‌های علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهیان بیست و دومین نمایشگاه قرآن است.

عقیق: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در دو بخش مکتوب و بخش دانشگاهیان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تحول علوم انسانی در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

برگزاری نشست‌های علمی تخصصی با عناوینی همچون، مفاهیم روان شناختی در قرآن کریم، جریان شناسی تفسیر سلفی و مکانیزم‌های نظارت خدا بر رفتار انسان و اثر آن در تنظیم رفتار اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم از جمله برنامه‌های علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهیان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

همچنین ارائه مشاوره تخصصی پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های قرآنی با رویکرد میان رشته‌ای و با حضور اعضای هیئت علمی پژوهشگاه از دیگر فعالیت‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این دوره از نمایشگاه است. قرآن و اقتصاد، قرآن و علوم تربیتی، قرآن و علوم اسلامی، قرآن و روان شناسی، قرآن وجامعه شناسی، قرآن و علوم انسانی و قرآن و مدیریت موضوعاتی است که در برنامه مشاوره گنجانده شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از زمان دقیق اجرای برنامه‌های فوق می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir مراجعه کنند.

غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش مکتوب در سالنAغرفه 44 پذیرای علاقه‌مندان به کتب علوم انسانی اسلامی است.


 منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین