عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
پاسخگویی به شبهات در قالب برنامه "زمزم معرفت"، سخنرانی وزیر دادگستری و خطبای مشهور ، از مهمترین برنامه های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، در هفته اول تابستان اعلام شده است.
عقیقبر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.  در این برنامه، حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید‌پور، کفیل، جلالی،‌ محدثی،‌ محمدی و صدوقی به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی زائران بانوی کرامت هستند.

همچنین در این هفته، حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، بندانی نیشابوری، رفیعی، پورمحمدی و گنجی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

 دعای توسل این هفته حرم مطهر نیز توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه پنجم تیرماه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

 قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت 22:30 روز پنجشنبه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد. همچنین دعای کمیل این هفته، پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی، وزیر دادگستری و مداحی سید علی حسینی‌نژاد قرائت می‌شود.

 بر پایه این گزارش، دعای پر فیض ندبه صبح جمعه، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صابری اراکی و مداحی مهدی حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ضیائی و بیان احکام و احادیث توسط حجج اسلام حسنی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین