عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: از آنجا که ماه مبارک رمضان، یکی از مناسبت‌هایی است که در آن مردم نذری می‌دهند، در نظر داریم طرح نذر فرهنگی کتاب را در ماه مبارک رمضان اجرا کنیم.

عقیق:رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس از برگزاری و ادامه طرح نذر کتاب در ماه مبارک رمضان داد و گفت: از آنجایی که ماه مبارک رمضان یکی از مناسبت‌هایی است که در آن مردم نذری می‌دهند، در نظر داریم طرح نذر فرهنگی کتاب را در ماه مبارک رمضان انجام دهیم.

وی افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح در ماه مبارک رمضان با تعدادی از نهادهای فرهنگی در حال صحبت هستیم که البته اگر به سنت سال‌های گذشته و سنت نمایشگاه کتاب پیش بروند،‌ چندان امیدوار به نتیجه دادن این مذاکرات نیستیم و باز هم خودمان به تنهایی با کمک دیگر ناشران و خیران آن را به سرانجام خواهیم رساند.

حاجی آبادی گفت: نمایشگاه کتاب امسال فرصت بسیار خوبی برای ما فراهم کرد تا خیران علاقه مند به نذر کتاب را شناسایی کنیم و هم اکنون لیستی از 1300 خیر فرهنگی داریم و برای نذر کتاب در ماه مبارک رمضان با کمک این خیران فرهنگی طرح را انجام خواهیم داد.

طرح نذر کتاب از محرم سال 1388 به ابتکار انتشارات هزاره ققنوس آغاز شد که در آن به عزاداران حسینی کتاب به صورت نذری داده شد. تنها تفاوت نذر کتاب با دیگر نذرها این است که کسی که کتاب نذری را دریافت می‌کند پس از خواندن باید آن را به دست فرد دیگری بدهد تا او نیز این کتاب را بخواند.

علاقه مندان برای آشنایی با طرح نذر کتاب،‌ مشارکت در آن یا دریافت کتاب‌های نذری برای هیئت‌ها می‌توانند با شماره تلفن 02188317832 تماس بگیرند یا به سایت این نشر مراجعه کنند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین