عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
ایت الله اختری:
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به مسائل عراق گفت:دنیا بداند که تروریست‌ها یک گروه اندک هستند که به سرکردگی آمریکا و اسراییل مسلح شده و در این چند سال به جان مردم مظلوم منطقه افتاده اند.
عقیقآیت‌الله اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حاشیه نشست خبری کنگره بین‌المللی سبط‌النبی به مسایل امنیتی پیش‌آمده در عراق اشاره کرد و گفت: ما ضمن حمایت از دولت قانونی عراق کشور دوست و برادرمان و مردم مظلوم کشور برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که مردم عراق به حکم مرجعیت این کشور به‌ویژه آیت‌الله سیستانی پاسخ مثبت داده و با صلابت و شجاعت برای سرکوبی گروه‌های تکفیری و جنایت‌کاران تلاش کنند و کشور عراق را از لوث وجود این عناصر تروریستی پاک کنند.

وی افزود: مردم عراق همان‌گونه که مردم و دولت سوریه در مقابل تروریست‌ها ایستاددگی کرده و درس فراموش‌نشدنی به آنها دادند، این گروه‌های تروریستی را از کشور خود بیرون کرده آنها را متوجه خواهند کرد که شیعیان و مسلمانان از این جنایتکاران تکفیری متنفر هستند و آنها در میان طوایف مسلمانان چه شیعه و چه سنی جایی ندارند.

وی افزود: دنیا بداند که این تروریست‌ها یک گروه اندک هستند که به سرکردگی آمریکا و اسراییل و توسط آنها مسلح شده و در این چند سال به جان مردم مظلوم منطقه افتاده است. دنیا باید این حقیقت را درک کند که این گروه‌ها هیچ جایگاهی در میان مسلمانان ندارند و علاوه بر مردم مسلمان عراق سایر مردم مسلمان از دیگر کشورها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز به مقابله با آنها پرداخته و به کمک مردم عراق بشتابند.

وی ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای حوادث اخیر تروریستی در عراق خطاب به مردم این کشور تصریح کرد: آرزو می‌کنیم خداوند شهدای شما را با اولیای الهی محشور کند و امیدواریم در مقابل این جنایتکاران که ادامه‌دهنده راه جنایتکاران بعثی و صدام هستند، مقاوم و پایدار باشد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین