عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری همایش شکوفه‌های مهدوی و آغاز طرح تربیت ۷۰ هزار بسیجی حافظ قرآن توسط این سازمان خبر داد.

عقیق:«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری همایش شکوفه‌های مهدوی در شب میلاد «امام‌زمان (عج)» خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ مهدوی در تربیت فرزندان، نخستین همایش شکوفه‌های مهدوی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه 1393 باحضور 2 هزار نفر از کودکان و خردسالان حاضر در مهد‌های قرآنی بسیج تهران بزرگ در حسینه حضرت‌ «زهرا(سسپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» برگزار می‌شود.

راه‌اندازی 850 مکتب قرآنی تا پایان سال

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی مکتب‌های قرآنی خبر داد و گفت: دومین دوره آموزشی مربیان مکتب‌های قرآنی از فردا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه 1393 به مدت سه روز در سالن همایش‌های سپاه «محمد‌رسول‌‌الله(ص)» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 300 مربی در این دوره گفت: 300 نفر از علاقه‌مندان به راه‌اندازی مکتب‌های قرآنی در این دوره سه روزه حضور دارند و در پایان گواهی راه‌اندازی مکتب قرآنی دریافت می‌کنند.

قربانی درباره فعالیت این مکتب‌ها گفت: این طرح به منظور آموزش به علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال 850 مکتب قرآن در سطح تهران راه‌اندازی کنیم.

راه‌اندازی شعبه‌های جدید مرکز تخصصی حفظ

قربانی از برگزاری پانزدهمین نشست مسئولان مراکز قرآن و عترت نواحی بسیج خبر داد و گفت: این نشست فردا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه 1393 در مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود و در آن موضوعاتی چون؛ راه‌اندازی شعبه‌های جدید مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم و برگزاری دومین جشنواره تخصصی حفظ قرآن با عنوان «الحاظون» بررسی می‌شود.

آغاز طرح تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن

وی از ابلاغ آغاز طرح تربیت 70 هزار حافظ بسیجی قرآن کریم در این نشست خبر داد و گفت: آغاز طرح تربیت 70 هزار حافظ بسیجی قرآن کریم که در دستور کار ما قرار دارد در جلسه فردا به مسئولان مراکز قرآنی پایگاه‌ها و نواحی بسیج تهران بزرگ ابلاغ می‌شود.

تهیه و توزیع لوح فشرده نغمات مهدوی

قربانی از تهیه و تولید لوح فشرده نغمات مهدوی توسط این سازمان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در موضوع عترت تهیه و تولید 150 نماهنگ با موضوع مهدویت است که این تولیدات در قالب یک لوح فشرده تهیه شده و در مراکز قرآن و عترت پایگاه‌های بسیج توزیع می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین