عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
هژبری،نفر اول مسابقات بین المللی قرآن در رشته حفظ؛
نفر اول سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم با اشاره به اینکه دیدن فرزندش پس از یک هفته روحیه او را برای موفقیت در این مسابقات تقویت کرد، آرزوی خود را بوسیدن دست رهبر معظم انقلاب دانست که این آرزو امروز تحقق یافت.
عقیقسی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز گذشته با برگزاری مسابقه نهایی به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به مقام نخست مسابقات دست یافتند.

بهزاد هژبری نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با فارس تلاوتش در فینال مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: به لطف خدا در فینال مسابقات کاملاً بدون غلط خواندم و به گفته دوستان اجرای بسیار خوبی داشتم.

وی در خصوص نکات دیگر تلاوتش در فینال مسابقات گفت: در مسابقات حفظ نمره اصلی به حسن حفظ اعطا می‌شود که من هیچ غلط حفظی نداشتم، در سایر موضوعات مانند تجوید، وقف و ابتدا و لحن هم بسیار خوب بودم و فقط در اواخر تلاوت صدایم کمی گرفت که مشکل چندانی به وجود نیامد.

هژبری حضور فرزندش در سالن مسابقات را سبب افزایش روحیه‌اش دانست و گفت: حدود یک هفته فرزند یک‌ساله‌ام «محمد‌حسین» را ندیده بودم که امروز در فینال مسابقات خانواده به کنار من آمدند و حضور فرزندم روحیه‌ام را دو چندان کرد؛ از زمانی که خدا این فرزند را به من عنایت کرده زندگی‌ام متحول شده و برکات حضور وی را احساس می‌کنم.

این حافظ کل قرآن کریم در خصوص تلاوت در محضر مقام معظم رهبری گفت: تلاوت قرآن در محضر مقام عظمای ولایت از آرزوهای دیرینه من بوده و با اشتیاق منتظر رسیدن آن روز هستم و امیدوارم خداوند به من کمک کند تا بتوانم در محضر ولی امر مسلمین به خوبی تلاوت کنم و دست آقا را ببوسم، باید بگویم بی‌صبرانه منتظر این لحظه هستم.

و این هم عکس‌های تحقق آرزوی این حافظ با صفای اردبیلی



هژبری در محضر رهبر انقلاب




تلاوت امروز هژبری در محضر رهبر انقلاب


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین