عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
مونیکا، بازیگر تازه مسلمان شده هندی ضمن تایید این خبر که به زودی با فردی مسلمان ازدواج خواهد کرد گفت: اسلام را نه به خاطر عشق و پول که به خاطر علاقه به اصول و ارزش‌های آن برگزیدم.
عقیقهفته گذشته خبری مبنی بر مسلمان شدن «مونیکا»، بازیگر جوان هندی همراه با تصویری محجبه از او در فضای مجازی منتشر شد.

در کنار این خبر شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری او از عالم بازیگری نیز وجود داشت که هیچکدام تأیید یا تکذیب نشده بود.

اکنون پس از گذشت چند روز «مونیکا» که اکنون نام «رحیمه» را برای خود برگزیده است این خبر را تایید کرده و افزوده است : اگرچه این تصمیم برایم سخت است ولی برای همیشه با عالم بازیگری خداحافظی کرده‌ام و تصمیم را تغییر نخواهم داد.

«رحیمه» در ادامه افزود: به زودی با فردی مسلمان ازدواج خواهم کرد، البته این به این معنا نیست که دین اسلام را به خاطر عشق و یا پول انتخاب کرده‌ام، نه به هیچ عنوان، چون اصلا من چنین انسانی نیستم، باید بگویم اسلام را به خاطر علاقه به اصول و ارزش‌های آن برگزیده‌ام.«مونیکا» که پیش از این هندو بود و در بیش از 70 فیلم سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

این بانوی هندی تازه مسلمان گفت: من حدود چهار سال است که درباره دین اسلام مطالعه و تحقیق می‌کنم، در این مدت به شدت تحت تأثیر اصول اسلامی که در کتاب‌ها می‌خواندم قرار گرفتم و در نهایت این تصمیم را گرفتم. پدر من یک مسیحی و مادرم یک هندو است ولی در این تصمیم کاملا از من حمایت کردند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین