عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
آیت‌الله العظمی سبحانی:
آیت الله سبحانی با اشاره به این که معمار اول دین اسلام پیغمبر(ص) است و باید معمارها و رهبرانی وجود داشته باشند تا این راه را ادامه دهند، گفت: دین اسلام به وسیله خون پاک حسین بن علی(ع) استمرار پیدا کرد.

عقیق:این مرجع تقلید در افتتاح پروژه 396 واحدی تعاونی مسکن سپاه استان قم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امام حسین (ع) مصداق خیر کثیر است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ حسینی در سراسر دنیا، تصریح کرد: سادات حسینی فقط در ایران، عراق و افغانستان نیستند، بلکه در سراسر جهان تعدادشان به میلیون ها نفر می رسد و اگر واقعا یک دایره‌ای باشد و سادات را اعم از سنی و شیعه جمع کند، حدود 50 میلیون سید نسل فاطمی و حسینی وجود دارد.

سبحانی‌ با اشاره به این که هر انقلابی پایه گذاری دارد و پس از آن رهبری برای هدایت امور دارد، ادامه داد: رسول خدا(ص) موسس دین اسلام است

این مرجع تقلید با اشاره به این که معمار اول دین اسلام پیغمبر (ص) است و در ادامه نیز باید معمارها و رهبرانی وجود داشته باشند تا این راه را ادامه دهند، تاکید کرد: دین اسلام به وسیله خون پاک حسین بن علی(ع) استمرار پیدا کرد.

سبحانی همچنین پاسداران را سربازان جان بر کف اسلام و انقلاب خواند و افزود: خدمت رسانی به پاسداران باعث می شود که آنان با دغدغه کمتری به انجام مأموریت های خود بپردازند.

وی افتتاح این پروژه را پرخیر و برکت دانست و یادآور شد: راه اندازی مسجد و حوزه علمیه در این محیط، ضرورت دارد.

 

منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین