عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، "علیرضا گلچینی" فردا جمعه ۹ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
عقیقمراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، "علیرضا گلچینی" فردا جمعه 9 خردادماه 93 همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. این مراسم به همراه مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسجد النبی واقع در مشیریه تهران برگزار می‌شود.

پیکر این شهید والامقام فردا جمعه 10 خردادماه ساعت 14:30 ابتدا در محله مشیریه تهران تشییع و سپس در ساعت 17 طی مراسمی در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی جنب مترو شهید حقانی، روبروی پارک طالقانی در جوار برادرش به خاک سپرده می‌شود.

طبق اعلام سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر دو برادر شهید دوران دفاع مقدس، پاسدار شهید عبد الرحمان گلچینی 20 ساله و پاسدار شهید علیرضا گلچینی 22 ساله که هر دو در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون با هم به شهادت رسیده بودند، در باغ موزه دفاع مقدس تهران در کنار هم آرام می‌گیرند.

پیکر مطهر شهید عبد الرحمان گلچینی عضو ستاد مرکزی سپاه در عملیات جستجوی کمیته مفقودین در سال 90 کشف شده و به عنوان شهید گمنام در باغ موزه دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود.  برادر شهیدش علیرضا گلچینی فرمانده گردان عمار از لشگر 10 سید الشهدا نیز پیکرش به تازگش کشف شده است. هویت پیکر این دو شهید عزیز طی روزهای اخیر و با استفاده از آزمایش DNA شناسایی و بنا به پیشنهاد کمیته جستجوی مفقودین و موافقت خانواده و سردار خضرایی رئیس باغ موزه دفاع مقدس در کنار یکدیگر در باغ موزه دفاع مقدس تهران آرام خواهند گرفت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین